Joulukuun ensimmäisenä perjantaina vietetään Osta työtä Suomeen -kampanjapäivää. Nyt toista kertaa järjestettävä tapahtuma herättelee kuluttajia pohtimaan omien ostopäätösten vaikutusta kotimaan työllisyyteen. Päivä kuuluu Suomalaisen Työn Liiton Sinivalkoinen Jalanjälki -kampanjaan, jossa myös Kiilto Oy on mukana.
– Päivän tavoitteena on, että yhä useampi suomalainen ostaisi vain kotimaisia tuotteita ja palveluita, ja kiinnittäisi huomiota suomalaisten tuotteiden ja palveluiden työllistävään vaikutukseen, Suomalaisen Työn Liiton projektipäällikkö Merja Mantila kertoo.
Laatu luodaan yhdessä
Kiillossa laadukkaat tuotteet syntyvät toimivan yhteistyön ja monipuolisen osaamisen tuloksena. Tuotteitamme kehitetään ja valmistetaan omissa tuotantolaitoksissamme Lempäälässä. Hyvä esimerkki Kiillon jatkuvasti uutta luovasta kotimaisesta tuotekehityksestä ja tuotannosta on uusi Kiilto KeraPro Pikavedeneriste, joka vähentää märkätilaremonteissa merkittävästi vedeneristämiseen kuluvaa aikaa.
Osallistu sosiaalisessa mediassa
Osta työtä Suomeen -päivän tapahtumaan voi liittyä Facebookissa. Omista sinivalkoisista valinnoista voi kertoa sosiaalisen median kanavissa käyttämällä tunnisteita #ostatyötäsuomeen, #ostatyötäsuomeenpäivä ja #sinivalkoinenjalanjälki.