Haemme asiakaspalvelukoordinaattoria tilauskeskukseen

Kiilto työllistää yhteensä noin 800 henkilöä, joiden hyvinvointi on meille tärkeää. Perheyrityksenä toimintakulttuurimme on syntynyt vahvasta suomalaisesta osaamisesta ja henkilöstön arvostamisesta. Jatkuvat kehittämishankkeet luovat innostavia kasvumahdollisuuksia yhtiömme sisällä. Meille asiakas on kuningas. Rakennamme kestävää tulevaisuutta vastuullisesti ihmiset ja ympäristö huomioiden. Toimimme ja kasvamme kansainvälisesti yhdeksässä maassa Itämeren ympärillä yhteensä noin 250 miljoonan asukkaan markkina-alueella.

Haemme nyt Lempäälän toimipisteeseemme tilauskeskukseen oma-aloitteista

ASIAKASPALVELUKOORDINAATTORIA

Tehtävä on määräaikainen äitiysloman sijaisuus 4.2.2019 alkaen.

Päätehtäväsi on huolehtia omalta osaltasi siitä, että Kiillon lupaus erinomaisesta asiakaspalvelusta toteutuu. Työ sisältää puhelimessa ja sähköpostilla tapahtuvaa asiakaspalvelua, tilausten vastaanottamista ja tallentamista järjestelmään. Työaika sijoittuu normaaliin toimistoaikaan.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoista työtä osaavassa ja mukavassa työyhteisössä osana vakavaraista ja kansainvälisesti kehittyvää yritystä.

Odotamme sinulta:

  • kaupallista koulutusta (esim. tradenomi)
  • numerotarkkuutta ja sinnikästä työotetta myös rutiinien parissa
  • hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja
  • kokemusta ERP -toiminnanohjausjärjestelmistä
  • kykyä toimia kiireessä
  • erinomaista suomen kielitaitoa

Ruotsin ja englannin kielitaito katsotaan eduksi.

Lisätietoa tehtävästä antaa Business Support Officer Katja Suuriniemi, puh. 040 8673873, 29.11. klo 9-10 ja 5.12. klo 12-13. Täytä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera viimeistään 9.12.2018 osoitteessa: www.kiilto.com/careers.

Toimimme Kiillon rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti. Hakuajan jälkeen lähetämme osalle hakijoista videohaastattelukysymyksiä. Lisäksi pyydämme hakijoita varaamaan 19.12.2018 mahdollista työhaastattelua varten.