Autamme sinua tarjoamaan asiakkaillesi viihtyisän ympäristön tehokkaiden hygieniaratkaisujen avulla kaikilla alueilla, joissa asiakkaasi liikkuvat – ravintolasalista aula- ja wc-tiloihin. Tarjoamme kokonaisvaltaisen tuote- ja palveluvalikoiman kaikkiin elintarvikehuoneiston hygieniatarpeisiin, sisältäen myös pintahygieniatestauksen, tekstiilien puhdistuksen ja henkilöhygienian.
Menestys piilee yksityiskohdissa. Asiakaskokemus muodostuu asiakkaan pienistä kontaktialueista ravintolassa. Viihtyisät asiakastilat lisää asiakkaiden tyytyväisyyttä ja saa heidät viipymään pidempään. Lisäksi siistit tilat sekä hyvät käsienpesu- ja desinfiointimahdollisuudet lisäävät turvallisuuden tunnetta.
Ravintolan asiakastilojen siisteys
Asiakaspöytien ja -tuolien siistiminen on osa päivittäisiä työtehtäviä ravintolassa. Niiden lisäksi myös muiden taso- ja kosketuspintojen puhdistuksesta on huolehdittava siivoussuunnitelman mukaisesti, kiinnittäen erityistä huomiota usein koskettuihin pintoihin, kuten ovenkahvoihin ja maksupäätteisiin. Kun lasipinnat ja vitriinit puhdistetaan säännöllisesti, näyttävät niihin esille asetellut tuotteet entistäkin herkullisemmilta. Muista puhdistaa myös lattiat säännöllisesti.
WC-tilojen hygienia ravintolassa
Puhtaat ja hygieeniset WC-tilat lisäävät asiakkaiden viihtyvyyttä. Siistien tilojen lisäksi on tärkeää varmistaa, että paperipyyhkeitä ja käsien pesunestettä on aina saatavilla.
Asiakkaiden käsihygienia ravintolassa
Hyvä käsihygienia tutkitusti parantaa asiakkaiden turvallisuuden kokemusta ravintoloissa. Laita kriittisiin kohtiin, kuten sisäänkäynnin yhteyteen ja tarjoilulinjaston alkuun käsihuuhdetta asiakkaiden käytettäväksi. Tarkoitukseen kehitetyt käsihuuhdeannostelijat auttavat pitämään pisteiden ympäristön siistinä ja kannustavat desinfioimaan kädet niiden ohi kulkiessa.
Haluatko tietää, kun julkaisemme uusia ohjeita tai uutisia keittiöhygieniaan?
Tilaa uutiskirjeemme (lupaamme: ei roskaa, vaan puhdasta asiaa).